keindahan itu ada di sini...

Dia berkata: Aku ingin menjadi orang yang paling baik.

Baginda s.a.w. menjawab : Jadilah orang yang berguna kepada masyarakat maka engkau akan jadi sebaik-baik manusia.

Thursday, January 15, 2009

Bedtime Stories.....


Dah lame movie ni keluar..tapi hari ni baru aku dapat tengok..hrmmm...seperti dijangka.citer ni berjaye menghiburkan aku.aku sendiri tak pernah pun ade bedtime story...lahir di rumah no.110, aku di ajar hidup di atas kaki sendiri elakkan dari susahkan orang lain.Itulah yang aku pegang sampai sekarang..mak abah aku tak pernah pun becerita sebelum aku tidur...yang mak abah pesan sebelum tidur, selawat,bace ayat kursi dan mengucap. Then?aku tidur sampai ke pagi..hahaha..indahnya tidurku tanpa bedtime stories pun..tapi orang lain mungkin experience bedtime stories by mak ayah dorang...best ke?tak boring ke?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...