keindahan itu ada di sini...

Dia berkata: Aku ingin menjadi orang yang paling baik.

Baginda s.a.w. menjawab : Jadilah orang yang berguna kepada masyarakat maka engkau akan jadi sebaik-baik manusia.

Wednesday, December 29, 2010

gerbang cinta 2

sejak jadi finalis gerbang cinta ni, aku hari2 mesti check carta undian tu....tgk kedudukan sendiri.ade fluctuation..bagus rasenye mcm tu..tp semalam aku dpt tau ade satu cara yang ada aku sangat tidak bagus untuk menambah undi...kalaula ramai yang guna cara itu, pada aku mengundi dengan cara begitu adalah satu kerja hina..macam memperbodohkan diri sendiri. tapi terpulang pada masing2...lain padang lain lalang....
ni aku baru lepas siapkan lesson plan untuk sem ni..minggu depan dah start klas. tak sabar nak mengajar..especially aku kene ajar kod baru untuk student degree in furniture technology...tak sabar nak tgk rupe dorg ni seme...hopefully gempakla..baru happening klas aku tu nnt..
then untuk gerbang cinta, aku harap ade rezeki aku ngan encik tunang...sebab aku mang pasang niat untuk invite anak-anak rumah anak yatim di majlis kenduri kawen aku nanti kalo aku menang. ye la, majlis besar, baru la selesa untuk invite anak-anak ni seme...
jika ada yang sudi memberi sokongan sila la vote MOHD SAHARUL&MARNI AZLINA

http://syokkahwin.com/gerbangcinta2/mohd-saharul-hisham-hashim-marni-azlina-deraman/


tqvm.
"dari mana datangnya kebaikan jika kita sendiri tidak berbuat baik"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...