keindahan itu ada di sini...

Dia berkata: Aku ingin menjadi orang yang paling baik.

Baginda s.a.w. menjawab : Jadilah orang yang berguna kepada masyarakat maka engkau akan jadi sebaik-baik manusia.

Friday, September 23, 2011

New Job..New Life..

Almost a month aku kat tempat keje baru ni...LimKokWing University such a gud place actually..Alhamdulillah..aku hepi dgn life baru ni.Aritu awal2 aku drive g keje,skang da carpoor ngan encik husband,nk jimat katenye.alahh..mmg jimat pun sbb kami keje satu jln je.so pagi2 aku dah kene kuar,even aku masuk 8.30am, 7.30am aku da smpai.kene kuar awal sbb en.husband msk keje kol 8.
Opismate plak sgt happening..everimonin' akan ade meeting about 10 minutes..arini pg2 kitorg da nyanyi lagu beday..ade 3 org yg bday dorg arini..Keje kt cni x bnyk...seminggu ngaja 12 jam je..cume skang bnyk cket sbb aku kene aja modul Anglia Ruskin University(ARU)..tp student x ramai pun.sekelas less than 10..senang ati aku..:)
hopefully afterthis seme b'jln ngan lancar...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...